torstai 28. elokuuta 2014

Edistystä

Nopea ja kuvapainotteinen päivitys tällä kertaa. Mun pitäis olla jo nukkumassa, menen nimittäin huomenna töiden jälkeen tatuoitavaksi! Sain peruutusajan mun tatskaajalle ja pääsen nyt jatkamaan mun keväällä aloitetun selkäkuvan loppuun, jee! Kiva saada se valmiiksi hyvissä ajoin ennen häitä. :)

Mutta asiaan! Pientä edistystä hääkoristeiden suhteen on saavutettu. Olen jaksanut kiertää melko ahkerasti Oulun eri kirppiksiä ja tässä tulos:

Pulloja! Noihin tulee siis kanervia ja sirottelen noita sitten pöydille koristeiksi. :)

Ja muutama tarjotin. Asettelen varmaan pullot noiden päälle, ainakin osan. Lisäksi tulee kynttiläröykkiöitä.

Mulla on vielä yksi tai kaksi tarjotinta mun vanhempien luona, pitää jossain vaiheessa muistaa tuoda nekin tänne kun käyn kylässä. :) Lisäähän noita vielä tarvitaan, sekä tarjottimia että pulloja, mutta hyvässä vauhdissa ollaan! Mulle saa pitää vinkata jos tiedätte että Oulussa on jossain myynnissä tuollasia "taikajuomapulloja" tai metallitarjottimia siedettävään hintaan. :)

Saadaan luultavasti piakkoin kaverin auto lainaksi ja ajateltiin lähteä käymään Haaparannassa testailemassa Systembolagetin edullisempia oluita ja siidereitä häätarjoilut kirkkaana mielessä ja samalla vois pyörähyää hakemassa Ikeasta kynttilöitä ja ehkä pari taljaa. :)

Ja hei, melkein unohdin! Hääkuntoilu on tuottanut jo pientä tulosta. :)

Jee! Melkeen kilo viikossa! :)

Laitan loppuun vielä muutamia inspiraatiokuvia Pinterestistä ja sitten painelen pehkuihin.

Kuva täältä (tai oikeastaan täältä). ;)

Kuva täältä.

Kuva täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti